SVULLO

Ah, jag känner mig som en ballong! Mat, glass och nu chips. Aja, man lever bara en gång, och jag ser  brothers and sisters och då kan man njuta lite extra. Och låten like a bridge over troubled waters är otroligt fin, det är den faktiskt.

Men så sitter man här då i sin ensamhet, och längtar tills anna kommer hit, men det lär dröja ett tag så jag sitter och längtar efter en katt också. Och jag droppade den idén till mamma idag, att nu när jag bor på flanaden så skulle jag vilja ha en katt här. Och eftersom vi har en kattunge, som är redo att lämnas, till övers där hemma i vargön så tyckte jag att jag kunde ta den. För att sedan kunna ta med den när jag flyttar till Karlstad. och såklart, då gör jag den till en innekatt. Men nej, det tyckte inte mamma. Men jag ska tjata, för jag vill ha en kissunge så enkelt är det. Dessutom när det nu finns en hemma så kan jag ju bara ta den. Om än bara på prov en månad eller något, den hade ju ändå bott hemma isåfall.

Nu är brothers and sisters slut och jag ska nog ta och gå till kojs snart. Eller ja Seinfeldt började nu, kanske kan kolla det också. Men sen kan man ju undra varför jag glor på tvn liksom. har jag inget i liv? jo då... men tvn är ett bra slappsätt tycker jag. Och jag ska gå upp tidigt imorgon och jobba 8-timmars passet... usch! Och det ser ut att bli storm... jag hade behövt en katt nu!

det är onsdag imorgon, det är snart lördag. lördag den 30e maj. Och föga förvånade har jag inte hört ett skit. Falska människor det finns men jag anser att det är inte min sak att ringa om det är jag som egentligen ska komma. Någonstans måste det finnas en vilja att gå halva vägen. men som sagt jag är inte förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0