where're you from?

- you sexy thing!

Jag skulle kunna sätta en tia på att jag är påväg att bli sjuk. Varför? Jo för att jag gick hem från torget i kallt jävla ösregn och åskoväder. Varför? Jo för att jag skulle köpa en avokado på hemköp. Gjorde jag det? Nej för att jag betalar inte 10 kronor för en hård liten avokado som jag egentligen inte behöver. Så vad resulterade det i? Jo att jag gick, helt i onödan, i ösregn hem och drypande blöt kom jag hem, svepte in mig i en filt och tänker inte lämna ifrån mig den på länge. That's it. Men jag tror jag kommer bli lite sjuk och det vill jag inte vara nu.

Hur som helst, tror ni livet i sin helhet börjar arta sig nu? Jag tror det, och jag är så säker så jag har allvarligt börjat tänka mig att gå med i UNF igen, ja menar, jag dricker ändå inte sådär och kan fortfarande hålla mig nykter och vara mig själv. Men... det är ett stort steg. Nu ska jag ta steget till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0