den fattiga studenten

yes box vad rolig kulinarisk vecka jag har framför mig fram till den 25e då pengarna kommer igen. jag har nu 200 kronor ungefär på kontot och det räcker länge, länge. jag ska nämligen börja äta soppa. Lök och potatis är billigt, lök och potatis är gott... säg efter mig: lök och potatis är billigt, lök och potatis är gott, lök och potatis är billigt, lök och potatis är gott

jag har liksom inte förstått att det där med mat kostar sjuhelsikes mycket pengar och jag hatar att äta nudlar, men det får nog bli det i framtiden ändå. kul :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Havregrynsgröt är oxå väldigt ekonomiskt.. och klart underskattat =) gröt och soppa är det bästa i slutet av månaden =)

2009-11-13 @ 19:59:23
URL: http://trampolina.blogg.se/
Postat av: Emselie

Vitkål är också billigt.

2009-11-19 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0