hemtentahemtentahemtenta

i vargön, amanda i knät och skriver hemtenta som en galning. Har inte hunnit med att läsa klar all litteratur men tror att det går att flumma lite extra på det här arbetet.

Politiskt deltagande... det är väl typ allt egentligen. Och jag ska ha med lite statisktik och lite bilder för att illustera, det är lite proffsigt. Och anders kommer bli imponerad.

Dock ska det bli skönt efter den här helvetsveckan av panikplugg och flummskrivande för då börjar ju nästa kurs. En skitrolig kurs vad jag tro. Internationell politik och på tal om det så har jag beställt lite info om lissabonfördraget, för att läsa på kvällarna sådär. Men nu är det politiskt deltagande som gäller för 110%!

(okej, minus sådär 50 % för nu ska jag åka och fika)

Jag jobbar bäst på natten ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0