in for the kill

detta eviga mörker, detta eviga pluggande... orkar snart inte mer. åh jag har ångest och så är jag mest bekymrad. det gnager inuti mig och det känns inte bra det heller.

så har vinterdepressionen kommit då

Har precis ätit en fantastisk god soppa och ska snart börja på desserten, en operabakelse. Fattig student my ass; att klara av plugget har inga lagar. Man lever rätt ohälsosamt egentligen som student, undra om man beräknat det på försäkringar och sådär... allt för att inte fortsätta med hemtentan, men jag har sagt att jag får inte gå och lägga mig förrän den är klar idag, that's it.

ingen vinterdepression, operabakelse eller trevlig film på tvn kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0