onsdag

det känns ganska mysko att bara ha en dag föreläsning på en hel vecka. och det är idag. och det är seminarium. Och om jag ska vara ärlig gillar jag det inte egentligen. stå i 15 minuter och prata kan jag göra, men kommer vara så pinsamt nervös.  Hur som helst är presentatitionen faktiskt riktigt bra och det är huvudsaken.

Men det där återigen med ledighet... bullshit. trots bara en dag schemalagd studietid så har jag hängt på unibiblio både söndag, måndag och tisdag och måste hänga där torsdag och fredag med en stund. Läsa böcker och fixa den andra inlämningsupgiften. och mer kommer jag hänga där med hemtenta som hägrar.

det är tur att unibiblio är så trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0