yes!

fy fan va skönt det var när jag skrev sista meningen i min del av arbetet. jag klarade deadlinen och är rätt nöjd med det jag har skrivit.

här får ni ett smakprov och handlar om BRIS påverkan på det politiska systemet :

BRIS arbetar för barn och unga i samhället och är en instans där dessa kan ge utlopp för sina känslor och som ett stöd där staten eller familjerna brister. Där också det är barnens åsikter som ska representeras och ge stöd för BRIS politiska arbete och opinionsbildande. För där Staten brister går BRIS in, men som organisation pekar man inte på enskilda fall där intressen eller politiska beslut står i konflikt utan uttalar sig främst i frågor som har betydelse för barns utveckling principiellt. Med den årliga BRIS-Rapporten och Barnkonventioner får BRIS en fundamentalt stark plattform för att agera politiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0