here i stand

inatt drömde jag om the shining. Det var läskigt. faktiskt riktigt läskigt. Hur som helst så har jag nu gjort min andra tenta på universitetet. Och känner mig inte lika bra som jag gjorde efter första, men inte alls så dålig som jag trode jag skulle känna mig. jag vet att jag kuggade en fråga, men den var bara på 2 poäng så om jag klarade dem andra ska jag vara säker. Och det tror jag faktiskt att jag gjorde någorlunda bra, inte ett VG men ja, det kan jag fixa på de resterande två.

Skönt att slippa ångesten nu ett tag fram över i alla fall. Nu kan jag fokusera på annat och det med att åka till vargön nu på torsdag, det känns ganska gött. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0