introduktion

är det inte lite sjukt... att jag redan är inne på delkurs 3 av 4 på min första universitetskurs. Fort har det gått. riktigt fort och jag är inte riktigt säker på att jag har hunnit smälta delkurs 1, och knappast delkurs 2. Denna handlar om politiskt deltagande och jag är ganska peppad faktiskt. Det är ju den här delen av politik som jag först kom i kontakt med och som fick mig att bli sådär supersugen. Det är här UNF har sitt hjärta och där mitt engagemang ligger. 




Tänk att få fatta lite mer av det här. Det ska bli sjukt kul! Och ja även om föreläsaren är lite introvert och mycket av en kuf så gör inte det så mycket. Vi kommer nog gilla honom ändå och komma bra överens. Ett stort plus är också att det är en hemtentamen. Det gillar jag som f*n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0