öppna din himmel

okej, med facit i hand är det nästan pinsamt dåligt hur lite jag faktiskt har pluggat idag! Men vad finns att göra, när motivationen inte finns där så kan man inte tvinga fram den, oavsett hur många kladdkakemuffins och kaffekoppar man intager.
På tal om kaffe behöver jag en termos, var köper man det?

Så det har blivit lite plugg idag, men fortfarande har jag haft en aktiv dag. Ja det har jag haft. Det måste jag säga. Okej, nu ljög jag igen

Det har vart en skön söndag åtminståne, det har den varit. Och lite annorlunda, det har den varit också. På något sätt har det vart en annorlunda vecka på det stora hela, och jag fasar för veckan som börjar imorgon, summan av kardemumman är ju att jag har halkat efter med plugget och som jag också har sagt innan så kommer det sluta med att magnus blir bitter!
och hur kommer det att resultera i slutet efter veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0