det gör ont! fatta att det gör ont!

jag tänker inte, överhuvudtaget, hymla med att jag är förbannad. Jag känner mig så sjukt hjälplös att det är frustrerande. Jag vill, med alla medel tillåtna bara skrika och banka och slå och försöka att få dig att förstå att fan, det är inte rätt det du håller på med.

Jag förstår att du inte har det lätt. Jag hoppas att du förstår att jag inte tror du gör det för att verka cool eller passa in i din stil eller va fan vad som helst. Men jag huppas att du förstår att jag tycker inte att det är ett sätt att försöka hantera problemen.

Jag tycker det är mer än "inte så farligt" när du säger att du bara äter ordentligt om du måste, att du måste träna för att bli smalare, mår dåligt när du äter och bara kan koncentrera dig när du är hungrig. Det är för mig otroligt farligt. Det är skrämmande

Och det är skrämmande att jag inte kan göra något åt det. Och om det nu finns något jag kan göra, snälla. Snälla säg det till mig! Jag kan inte stå och se på, stampa på samma ställe och se dig själv skada dig och må mer och mer dåligt. Hjälp mig fatta hur jag kan få dig att fatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0