husmoder blev husmagnus

idag har jag vart duktig. Det måste jag erkänna. Otroligt duktig rent utav. Jag har hunnit plugga lite, ordnat med alla böcker så jag slipper köpa några denna månaden (YES) och sen har jag plockat undan i rummet, tvättat men har tappat bort ett antal par strumpor... och även haft tid att laga soppa för ett par dagar och bakat kladdkakemuffins innan jag drog till triogatan och kollade på idol och svenska hollywoodfruar.

Jag måste erkänna att det är ett roligt program och även om jag tycker lite synd om dem som är med så kan jag inget annat än att småle och faktiskt beundra dem på något sätt. De är så naiva men har ändå drömmar ch försöker på sitt egna lilla perverterade vis lyckas. Det tycker jag är smågulligt.. faktiskt tycker jag det.

hur som helst, ska nog hoppa i säng snart och låta morgondagen komma smygande. Föreläsning är det enda som egentligen står på schemat men det finns massor av annat att hitta på. betala räkningar till exempelvis, eller börja springa? eller både ock... who knows what tomorrow brings?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0