i am golden!

sjuhelsikes vilken kväll det var igår. och på en torsdag? ojoj det börjar gå utför. Eller jag skulle snarare säga att det går uppför. Idoltittande, fet förfest och utgång på ankan och sen svarttaxi hem och jag dansade rumpan av mig. Och det är två tummar upp till partypeepsen. På riktigt, fy fan va kul det är att i vild extas dansa skratta och skrika. Men ja, två tummar ner till överkåta 30 åriga män som ser mig som deras competition... skrattretande ibland, men det förstörde inte kvällen, inte alls. Och imorgon kör vi igen!

Ja just det ja, jag klippte mig igår, och passade på att färga håret lite. Syns inte så stor skillnad och det var lite det som jag ville. Funderar på om jag kanske ska låta det bli lite längre, eller ja vi får se :) Så här ser det ut nu i alla fall. Back in the same tågspår liksom. Bild kommer så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0