Livet som student?

Jag har funderat lite och jag tror den här bloggen ska börja handla om något. Jag hade ju tänkt att skriva om mig själv. men det är inte så roligt... eller ja det kan det kanske vara, men jag behöver profilera mig lite bättre. så jag tänkte att vad är inte bättre om jag börjar skriva mer om mitt liv - fast som student? kanske lite tankar om det och det jag faktiskt ycker är superintressant, politik. Sen att mig själv får mer utrymme ibland det får jag väl leva med.... men nu är det alltså bestämt? bra

Nollningen för oss Nollor är i full gång, och det tycker jag är kul. intensivt men fortfarande så är det så roligt att man vill fortsätta. Vi SVIKare (StatsVetareIKarlstad) går runt i lakan, kallat toga, och gör aktiviteter efter aktiviteter. Ni vet ju redan, att vi har jaft kräftskiva. Den var kul, och igår hade vi coctailparty där vi var uppklädda och fina.
     

Och idag var det spökbollsturnering på Universitetet. Det gick sådär, eller ja, helt ärligt så förlorade vi. Men vem har sagt att statsvetare och sport går ihop... det gör ju liksom inte det, det är därför vi är statsvetare. Vi trivs med icke fysiskt ansträngande aktiviteter som musknappsklickande, mötesformer och fikapauser. Men med, det var vi!
      
 


sviks hejjarklack, den i mittenraden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0