min bibel

idag så tog jag faktiskt ett stort kliv in i vuxenvärldens mest dunkla rum. Jag har köpt mig en kokbok. Men inte vilken kokbok som helst utan VÅR KOKBOK! och det köpte jag med rabatt från mitt medmera kort. Om inte det är vuxet vet jag inte.

Men grejen med den här boken är att den är så sjukt bra, den är komplett och enkel att förstå. Mamma har använt den flitigt och även jag när jag lagade mat där hemma, och jag ser fram emot att få bläddra sönder denhär boken tills den en dag är så luggsliten och använd som den där hemma. En ny bibel helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Varit min bibel i alla år. Har slitit ut två stycken :D :D Och som du säger, den är komlett. Allt från det enklaste som havregrynsgröt till svåra kompliserade rätter.

kram Anneli

2009-09-30 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0