quiero ir a barcelona

idag är det måndag, vilket i sig alltid innebär jobbiga tider. Jag tycker visserligen att tisdagar är värre, om inte värst men samtidigt är inte måndagar roliga, inte alls. Speciellt inte när man pluggar som en galning och vet att man har en dag på sig att skriva klart sitt PM och tre dagar på sig att ha läst klart boken. Tentan är liksom om en vecka och jag vill vara färdig med allt då så jag kan gå igenom, diskutrera och skriva tentafrågor. (fast det klart, jag har aldrig vart så här förberedd innan känns det som, aldrig riktigt haft framförhållning när jag pluggar)

Men oavsett det, oavsett kaffeintag och fokusering så längtar jag lite bort. och idag längtar jag till barcelona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0