återigen, en ny dag

och jag har börjat ta tag i livet, det känns en aning fel att pågrund av felrättande egentligen ha fått godkänt på tentan, men ja det ska bli skönt att få göra om den faktiskt och aknske få tillräckligt höga poäng som för ett VG! Man kan hålla tummarna iaf. Plugget går framåt, det är i huvudsak en stor framgång.

jag börjar annars bli trött på jobbet, och känslan av att inte ha en fritid, och att halvhjärtat låta plugget komma i andra hand, likaså andra utanför skolan åtaganden som SVIK, KUU, UPF, GU.. så jag måste ta mig en funderare för än så länge så kommer ite dygnet att uttökas med fler timmar.. hur mycket jag än ber om det. Någon gång tar det stopp, och vi får se när helt enkelt.

come closer, please

Kommentarer
Postat av: Nicolasinga

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-31 @ 10:06:27
URL: http://nicolasinga.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0