den fattiga studenten

ja du.. denna månaden som alla andra är inte okej när det kommer till hushållning av pengar. Jag har dryga två veckor innan pengarna kommer igen och jag kommer leva på existensminimum, men får lite skylla mig själv när jag fikar istället för att dricka soppa. Men tror egentligen inte det är så problematiskt.. jag har mat i frysen och jag har fortfarande pengar på kontot. Men det är inte som att jag kan göra exakt vad jag vill.

Men jag har ändå vart i malmö och hemma och jag har även ätit ädelostfylld fläskfilé.. så det går väl ingen nöd på mig, men oavsett vad så sitter jag och längtar tills jag kan köpa onödiga prylar som kakfat och vinglas och en och annan dvd, dessutom kan man inte missa en födelsedagsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0