och högt där uppe, himlens mantel strödd med stjärnor

hotspotdagen med föreläsning av paolo roberto, inte alls en och en halv timme bortkastad av mitt liv, det var riktigt intressant och roligt att få höra saker från andras perspektiv än från sitt eget. Men hotspot i sig är inget för en pol kand student med lust på offentlig sektor. Vissa av kommunerna visste inte ens vad vi är för program, och det är oroväckande att det inte finns en tydligare koppling, då det är vi som  kommer ta över deras jobb sen när de är för gamla själva. Jag är glad att off.spring finns, för där finns forumet, och så slipper man ekonomistudenterna..

nu är det microtentaplugg som gäller ett tag! Kaffet ska kokas och allt annat förträngas, imorgon ska jag hem och då ska jag sitta och plugga konstant, med amanda i knät och maten serverad!

you make me wonder, can it be, can it be me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0