que será, será

äsch, jag orkar inte riktigt bry mig längre. Dagen går som den går, och huvudsaken är att jag tar mig igenom dagen så bra som möjligt.

Om någon frågar mig just nu vad jag håller på med
skulle jag svara att det beror på klockslag och vilken kopp kaffe jag är på. Dagarna är oändligt nyanserade och mitt skrivbord har förvandlats till ett kaos, på snudden till ett oorgaiserat kaos, och det är ovanligt för att komma från mig. Visserligen ser det alltid ut som ett bombnedslag, men jag brukar ha koll.

Just nu är jag mitt uppe i fyra, fem projekt.. eller ja, vänta lite:
  • skriver powerpoint för inspringen
  • ordnar schema för inspringen
  • ringer runt till gud och alla människor om medlemsrabatter
  • valvakeveckan ska finslipas
  • nollningssaker ska pusslas ihop med jobbschemat
Det är en del som ska göras, och med tidsbrist och med bara 24 timmar på dygnet ska jag hinna städa, diska, laga mat och umgås med människor och jag har en omtenta på torsdag och en retorikuppsats som ska kompleteras.

Fast det klart, jag tycker om det här, jag är sånhär, det är här jag utvecklas. i kaoset finner jag lugn och känsla av verklighet, en vittring efter spänning och känna att man lever. Jag behöver bara få andas nån sekund så löser sig resten senare.


whatever will be, will be :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0