bang bang, shoot them all

bokrean startade idag, och jag skippade att köpa nåt till mig själv. Känner att jag kan belöna mig med en bok sen, när jag har klarat av lord of the rings. vilket kommer förmodligen bli tills nästa års bokrea, och den som spar, han också har.

Men pengar har jag ändå inte. Idag gick det åt för klippning och handpenning (i brist på bättre ordval) till tatueringen, sen hittade jag en finfin tröja som ville följa med mig hem. Men efter det får jag ta det lugnt med spenderarbyxorna. Jag ska på bio imorgon och jag ska fika i mängder, så det får bli en månad med soppa återigen, inte för jag egentligen klagar, soppa är gott.

Men det har vart en bra torsdag än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0