en mycket aktiv man

Makalös och underbar! En kille som engagerar sig mycket i mycket och trivs i situationer där man utvecklas som person. Jag älskar att vara med när folk tillsammans vill och kan skapa en förändring. Att njuta av livet tillsammans med underbara människor och kaffe och kaka är en stor ambition i mitt liv. För livet är underbart det ska man komma ihåg!

Att den där beskrivningen stämmer in på mig så mycket är otroligt. Och jag tvekar inte för en sekund att jag är gjord för att vara överallt och ingenstans på samma gång.

Och idag, idag la vi till en sak i min ideella lista av engagemang. Idag blev jag vald som ordförande i vår studentförening SVIK, ett arbete som kanske är ett av de roligaste någonsin och jag ser verkligen fram emot detta året, att få föra en förening framåt och växa tillsammans med andra människor, det är fantastiskt. Jag är stolt och ödmjuk inför uppgiften och jag är redo att tillsammans med en mycket kompetent styrelse med extrem potential få ett år, en nollning och en förening som blomstrar i varje detalj.

Nu kör vi!

SVIK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0