en vecka sen syskonbarnen var här

här kommer bilder! Och vill bara säga att jag har de sötaste, busigaste och mest underbara syskonbarnen i världen, det finns inga som dem, och jag är mer än stolt över få att vara deras morbror. De betyder hela min värld och varje gång jag träffar dem så får jag sådan energi att jag inte vet vad jag ska göra. De hjälper mig genom livet. De är helt enkelt fantastiska, och jag älskar dem av hela mitt hjärta.

Natalie och Gabriel, ni gör morbror Magnus stolt och lycklig. Jag saknar er och jag älskar er av hela mitt hjärta och det gör ont att inte få träffa er på så lång tid. Men ni ska veta att jag älskar er. Ni är mina egna små lyckopiller som får mig att klara av allt från nationaleknomi till att städa.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0