i was a young boy, naive at heart

Tiden går väldigt fort, även när man har tråkigt. Att städa är kanske det värsta jag vet, men det är tur att det går otroligt fort och inte är direkt jobbigt. tjugofyra kvadrat är i princip ingenting. Men det är fortfarande jobbigt att städa, tvätta och hålla rent. Typiskt för en kille kanske? Men det behövs diskas och det behövs ordnas, jag hittar snart inte mig själv längre i all bråte.

Idag ska jag på introduktion! det kommer bli väldigt spännande tror jag. Jag hoppas det. Niceresan betalas inte av sig själv. Och en annan sjuk sak som jag kom på idag är att jag har två veckor kvar som 20 åring, snart är jag 21, det är rätt läskigt om jag ska vara ärlig. Och inte bara det, om 15 dagar då så tatuerar jag mig igen, och gud vet vad jag har längtat! 

i want to love you but i better not touch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0