magnus rapporterar, direkt från ingentinget

tiden flyger fram. Det är lite läskigt, men vi är nu inne i mitten på februari. Det var ju jul alldeles nyss ju. Det känns som jag knappt hinner med mig själv, att vardagen har tagit över och att man fortsätter framåt utan att ens tänka. Är det såhär som hela det vuxna livet känns. Att man vaknar upp någonstans i 40 års åldern och undrar vart livet tog vägen? Hemska tanke..

Man lever ju bara en gång eller hur, jag får försöka göra åtminstånde en spännande, annorlunda, vågad sak varje månad. Eller hur? Det måste ju kunna gå. Så jag kan känna att det här året inte bara varit en grå tjock dimma av slentrian och vardagsbekymmer. 

Hursomhelst, en ny vecka; innebär som oftast nya tag och jag har varit alldeles för lat för att ens kalla mig student. Microekonomin är svår, och jag måste ju kämpa lite med den. Vilket jag började lite extra med i morses, skrev ut åhöraranteckningarna från dinkys lektioner och övningarna, nu ska man kämpa lite extra. Jag kommer ju ändå i princip bo på universitetet, då kan man ju lika gärna plugga lite extra :P

Jag funderar på att skaffa mig ett mobilt bredband, är det något att ha?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag har mobilt bredband, visst det är bra eftersom det är "mobilt".. Men det är ju segare än ett vanligt bredband så att streema osv är ju apsegt.

2010-02-15 @ 11:31:43
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0