stjärnorna

jag gillar fina vinterdagar.. det gör jag verkligen. Dock så blir det så äckligt kallt så fort solen går ner, och stjärnklart betyder iskallt och det är inte något jag gillar. Men fina vinterdagar är trevligt, mysigt och gör att man blir glad över vintern. För nu börjar den bli aningens för lång, och jag vet att jag sa när snön kom i december att jag var lyrisk men att i februari så kanske det inte skulle vara så fantastiskt längre.. och till viss del kom ju den profetian i uppfyllelse. Jag börjar bli lite trött på snön, vintern och alla dessa blöta saker. men jag njuter av att solen gnistrar i snön, att det är kallt och ingen slask, att det biter i kinderna och det faktum att den varma chokladen hjälper mot allt.

sådana här vinterdagar gör att nationalekonomin går framåt, eller nu ljög jag, dagen har inte tillägnats micron utan till kaffe på Royal, och med böckerna brevid, då hoppet är det sista som lämnar människan. Hur som helst så är jag inte bitter, för imorgon är en annan dag och den ska spenderas med böckerna uppslagna, kaffet får vänta tills innan gymmet, när jag är förtjänad av det. Prio ett är att klara av övningarna, efter det får jag göra vad jag vill.

Längtar tills på lördag. trio10 för tusan! och jag har kanske världens bästa dryckesspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0