tisdagförmiddag

Godmorgon världen!
Nu blir det gymmet för att slippa lathetsångesten och för att orka med allt annat.
Jag vann 50 kronor på triss förut, det gillar jag.
Men tillbaka till träningen, jag har nu inte gymmat på 4 dagar och det är läskigt att ångesten kommer så tidigt, samtidigt som det är bra, för det betyder att kroppen och knoppen vill träna och det är ju bra i längden, sen säger jag att om man lägger ut pengar på ett gymkort som student, så får man också utnyttja det. Herre min jesus, jag ger inte bort pengara liksom. Men ni vill inte lyssna på bittra snåla magnus, ni vill lyssna på positiva magnus. Men jag är lite småbitter idag, för att igår blev jag snuvad på något som jag tycker jag själv är fantastisk på, surt säger jag bara, och jag hoppas att människan sväljer sin tunga, nej usch så får man inte säga, så förlåt. Men jag hoppas fortfarande.. lite i alla fall.

godmorgon min sol
säg, har du vaknat för att ge mig av din härlighet
eller försvinner du?
någonstans i ett regn, där dina tårar blir en spegel av din ensamhet
som jag känner nu
Men om du ger mig av det ljus du har
stannar dagen kvar, tills månen tänder stjärnorna.

Kommentarer
Postat av: Axelsonja

Perfect work!

2011-05-27 @ 17:40:18
URL: http://axelsonja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0