vecka nio

den här veckan som kommer är en av de mest hektiska veckor nu under våren, i och för sig kommer hela mars bli en jobbig månad, i det avseendet att det kommer vara mycket att göra. 
-Men i veckan så kommer jag att börja plugga ordentligt för microtentan
-jag ska på möte om offspring imorgon
-jag ska jobba måndag och tisdagkväll
-på onsdag har jag retorikkursen på kvällen
-och samtidigt skiftessittning med gamla SVIKstyrelsen
-På fredag åker jag iväg på UPFs konvent i göteborg
-och jag ska även hinna med att gå på ett infomöte om detta konvent
-på söndag är det oscarsgala/födelsedasgfirande och det måste handlas till
-och utöver detta är det packning, mathandling, städning och tvättning

men samtidigt sitter jag här, och bara njuter. För det är såhär det ska vara. Kaffekannan får gå på högvarv helt enkelt, men vem klagar? inte jag, inte alls. Jag är bäst och klarar det här galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0