and love will stear the stars

besökt IKEA idag, efter en otroligt intelektuellt smärtsam föreläsning, eller ja repetition, om matematik. Man kan väl säga att vi fräshade upp hela matte B och delar av matte C på 3 timmar, vilket inte var det enklaste för min hjärna att ta in, det kan man väl erkänna utan att klassas som korkad och vid vissa tillfällen kändes det verkligen som om jag skulle dö. Men som jag har sagt, med gott mod kommer man långt.

Hur som helst IKEA då.. det var mycket trevligt, men måste ändå tillbaka dit i nästa vecka. För jag ska köpa en skohylla och någon bokhylla/skåp. Sen måste jag till ett ställe där man kan hitta spel eller liknande. För om dryga veckan kommer nathalie och gabriel hit. Och gud vad jag längtar.

Fast först ska man överleva resterande av veckan.
onsdag - möte om washington program, föreläsning, introduktion i retorik.
torsdag, föreläsning, träna
fredag - studiegrupp, föreläsning, planering av Niceresan
lördag - tokdansa!
söndag - råplugg!

Kul :D absolut! Det känns att man lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0