ännu en dag, vidare i livet

Inatt kunde jag inte sova, det var faktiskt ganska jobbigt. Men tankarna virvlade omkring i mitt huvud och fick inte bukt på någonting. Det är som Gud vill att man ska bearbeta saker och man själv inte kan göra någonting åt det. Hur mycket jag än ville måste jag säga. Men ja, det finns ju helt klart ouppklarade saker i mitt liv så enkelt är det. Och först och främst är det nog Nationalekonomin spökar, för jag är inte lugn, jag är faktiskt riktigt orolig över hur det kommer att gå under våren. Den där känslan som jag haft tidigare kursen i statsen som kändes peppande och nystartade, det gör inte neken alls.

Sen finns det ju så mycket mer som inte är ouppklarat heller, måste jag vara så fast

Hursomhelst, sovit har jag och uppe är jag nu. Piggare än om jag inte hade sovit. Och snart ska man bege sig till uni och få en uppfräshning av sina mattekunskaper, det känns ju ganska okej. Inte fantastiskt.. men det känns bra. Sen trots att jag fuckade upp min studieförsäkran så kommer pengarna imorgon, vilket jag uppskattar högt. Jag är nämligen trött på gröt. Mycket trött på gröt. Förmodligen blir et också en tripp till IKEA senare ikväll. Men först ska jag klara av 3 timmar nationalekonomi och det är, tror jag, det längsta jag någonsin suttit med matte, inte ens på nationella proven under gymnasiet satt jag så länge. Men jag klarar det, det gör jag.

Med gott mod kommer man långt! Godmorgon föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0