äpplet föll inte långt från päronträdet my friends

"usch, nej, fy, det är inte musik"
my ass.. ju äldre jag blir, desto mer snöar jag in på denna 50 och 60 tals musik, rockabilly och rock. Och det känns så konstigt, för det är egentligen bara den musiken som får mig att bli riktigt riktigt glad och på partyhumör. Till min moder och faders största nöje. :) Och när jag nu hörde häromdan om baseballs så var jag tvungen att spotifya och tro det eller ej, men de går på högvarv just nu. Fantastisk musik. och våga bara säga annat.

Lyssna själva:


Kommentarer
Postat av: Lina

I know! Fantastisk musik!

2010-01-14 @ 12:29:25
Postat av: magnus

absolut, vi borde ha ett svikfest med rockabilly tema :D

2010-01-14 @ 12:30:27
Postat av: Lina

Oh, vilken bra idé! Du får bli sexmästare å fixa det! =D Årsmöte snart antar jag. Jag röstar på dej iaf ;)

2010-01-14 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0