dagenstips blir alla dagars tips

har ni vart inne på den innan? det hoppas jag, det är världens absolut bästa blogg. Och även om jag inte är förälder än, och inte kommer bli på en väldans massa år får man hoppas, så är det den här bloggen som får mig att vilja en dag bli förälder. Den är fin, gripande och otroligt lättsam på samma gång, trots svåra stunder finns det ett hopp och en vilja som gör att man kan relatera till den. Jag vill bli en så bra pappa som abbes pappa är.

GÅ IN PÅ BLOGGEN!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hallå! Mja, jag har beställt två av böckerna från bokus. Den tredje var slut både på bokus och adlibris och jag antar att det är "grundboken" som vi ska ha som är slut. Hehe, inte bra. Men den kanske finns att köpa på akademi i stan, men det är ju knappast billigt. Usch! Campusbokhandeln får vi nog checka in skulle jag tro, om inte det redan är invaderat där:P

2010-01-07 @ 08:23:05
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0