en arg pluggande magnus

"Disposition och Lay-out     varför inte ta med någon liten kartbild? Det är förstås inte nödvändigt men skulle säkert underlätta (0,4)"

"– vad säger det? Har kursboken (Baylis) utnyttjats?    Ni kunde gott ha använt Baylis som referens. Nu skulle ni dock se på ”traditionalisterna” varför Lundestad blev en naturligare källa"

MY ASS att vi skulle fått med en karta på kuba och kunnat hållt oss till en sida, och varför får vi då poängavdrag för detta, din stinkande jävla gubbjävel. Vi slet som fan med den här uppgiften.

Och sen så är det svårt att använda mig själv som en referens då vi tog vad som hände från mig och därav var vi tvugna att hitta på en källa, din lilla lus. och vart står det om traditionalister i Baylis bok, vi använde baylis men inte överallt, närsomhelst och hursomhelst. 

Nästa gång du ger oss en uppgift så behöver du inte vara så jävla diffus då, och ge oss något att jobba med!
jag är smått irriterad, men 3 av 5 poäng är okej, fast ändå inte.. för jag tyckte vi nailade det här. Nu ska jag tröstäta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0