gaaaaaaaaaaah

jävla patetiska jag, jag blir så arg, men mest ledsen ändå.. Fattar helt enkelt inte att det påverkar mig på det här sättet. Är det att jag fortfarande vill låtsas tro att det var på riktigt?

jag måste avreagera mig på något
jag måste börja träna!
Livet är komplicerat, vem sa att det skulle vara enkelt? Ingen, och vad ska man göra förutom att acceptera att livet är jobbigt, krångligt och svårt. Man ska ta dagarna som de kommer och omfamna varje ny dag, nya utmaningar väntar och man växer efter varje avklarat hinder. Livet är alldeles för kort för att älta det som hände igår.. det som var är historia och avklarat. Gå vidare istället, med högt huvud och redo för vad som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0