to twist and shout

det är läskigt att man tycker att gå upp halv tio är att gå upp tidigt. men så är det kanske när man får in en annan dygnsrytm och jag skulle inte vilja gå upp tidigare heller i och för sig. Varför är jag så uppe såhär tidigt? Jo därför jag ska bege mig iväg och träna idag eller eventuellt simma.. Äntligen! Föresten.. jag var på IKEA häromdagen ju, och köpte mig ett par växter, förhoppningsvis lättskötta.. då jag och växter inte har vart en bra kombo tidigare. Men här är dem i alla fall.

 


Och jag tror inte man direkt kan misslyckas med pinnar!  

Kommentarer
Postat av: Forums

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-21 @ 15:35:57
URL: http://forums.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0