today is a good, good day

fasiken vad effektiv man kan vara!

Har bestämt mig för att börja träna, det är liksom på tiden. och ringde idag för att ordna en introduktion, och den blir på fredag. Så nu är det beach 2010 som gäller. eller ja, snarare Nice 2010 som gäller som mål :) Sen har jag beställt mina kursböcker för nationalekonomin. Usch, endast ordet ger mig ångest och när man kollar på hur mycket som ska få plats i min hjärna och vad böckerna handlar om så får jag magknip. men det är tur att det finns mycket kompetenta människor runt omkring som kan hjälpa mig. Eller kan och kan, de måste! Jag tror jag valde fel tillfälle för att läsa retorikkursen. men skam den som ger sig eller hur.

Nu fortsätter min blanka vecka.. jag borde ta tag i de kvarglömda delarna av min att göra lista från igår. Men samtidigt så nej, det kan göras imorgon! fast då är planen att titta till skissen för tatueringen och bekräfta tid, samtidigt som jag ska hänga med på utflykt. Värmlands museum. det låter inte fel eller hur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0