o_O

Idag, kan jag ha gjort en av de värsta sakerna jag någonsin har gjort i mitt liv. Och det var ingen underbar upplevelse, men förmodligen lärorikt.. någonstans.

Idga har jag vart på mediaträning med alla andra nya på kårkansliet, och där fick vi lära oss hur man hanterar media och hur man gör en nyhet känd. Men, vi var också tvungna att spela in intervjuer med oss själva och sedan kolla på dem tillsammans med resten. Så idag har jag sett mig själv röra mig och prata från en tvskärm.

En plågsam upplevelse.. och jag har fortfarande lite ångest. Detta är inte bra för självförtroendet någonstans. samtidigt som det är bra att man faktiskt förstår att man pratar inte rikssvenska (även om jag låter mer som jag kommer fårn göteborg än vad jag trodde) och är inte brad pitt, inte i någon vinkel alls.

Men ja, man lever bara en gång, och det här gör jag bara en gång. Så dags att bocka av det av listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0