bittermagnus

  • jag fick underkänt på tentan
  • och dålig kritik på retoriken
jag har inte haft den bästa av onsdagar helt enkelt

men hur som helst, så är jag här, jag lever och jag är anmäld till omtentan så jag kommer klara mig i vilket fall, det är synd bara. Men sen så har dagen vart okej ändå, infomötet med arne fick mig nya ideer till studierna, fria terminen speciellt. Även om jag har drömamr om washington. Sen är det snart påsk, det är trevligt, och snart är det söndag, då träffar jag jennpa och det har jag längtat efter.

det är synd att det inte är jag längre. det tycker jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tentan går bättre nästa gång, du pluggade ju inte så långt i förväg. Bara att ta nya tag =D Glad Påsk!

2010-04-01 @ 11:41:20
URL: http://trampolina.blogg.se/
Postat av: jenn

SNART SNART SNART SNART!! :)

2010-04-01 @ 16:59:11
URL: http://jenhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0