realisation?

jag är en lat människa, en extremt lat människa. Jag skulle ha städat och pluggat idag och knappt kommit halvvägs med något, nej jag har i och för sig tvättat. men det är allt. Jag måste plocka iordning i rummet, dammsuga och göra det fint, för i helgen är jag inte hemma.

Jag är i göteborg. Och kommer hem sent på söndag och då är det oscarsgala som gäller. Så då måste det se respektabelt ut i mitt hem.. men det gör det inte. så jag skäms en aning för mitt beteende. det gör jag verkligen. men kan faktiskt skylla på att jag inte mår sådär hundra som jag egentligen vill göra. Men negativitet drar ner en bara, det är inte okej.

visa mig himmelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0