trött, tröttare, magnus

känner att jag går och lägger mig innan kroppen och hjärnan kapitulerar.
imorgon blir det upp äckligt tidigt för att dra ner till stan, sen tillbaka till uni och off.spring möte, sen föreläsning med den fantastiska maria wetterstrand och efter det blir det jobb med off.spring innan jag äntligen kan åka och träna.
Fin torsdag ser det ut som.

Onsdagen har bestått i att all överskottsenergi är förbrukad och jag är missnöjd, otroligt missnöjd över min prestation på jobbet.. jag kom över första provitionsgränsen och det är ju bättre än igår, men fan så mycket sämre än förra veckan. hur som helst.. jag jobbar, jag tjänar pengar: that's it!

känsla idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0