beach 2010..

sommaren kommer, men vart tusan ska jag spendera den?
jag har inget jobb, jag har inga planer, inga direkta åtaganden?

Jag ska förvisso flytta den 1a juli, jag ska på barndop. men det är i princip också det enda jag ska göra. Än så länge har jag inget jobb, så ingen direkt inkomst. Vad ska man då göra? Första sommarlovet på väldigt länge.. det känns läskigt. Men spännande egentligen. jag funderar dock på att läsa en sommarkurs, göra något, aktivera mig på något sätt. Och har då snöat in mig på en språkkurs, i alicante. 6-8 veckor på en sandstrand i soliga spanien.. det finns inte mycket som talar emot det egentligen..

men jag är en velig människa.. återigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0