dig a little deeper

mitt cravings för att åka utomlands är nu så stort så jag vet inte vad jag ska göra. Igår bad jag min pappa att ta med mig till paris. Men det gick ju såklart inte, men jag vill iväg, jag vill prata dålig engelska eller helst franska och spanska. jag måste öva på spanskan. Men jag får väl vänta.. men det hade vart så jävla skönt att åka bort ett tag. Se något nytt och få lite perspektiv.

Måndag återigen, hur kommer det sig att veckorna går så jäkligt fort. Jag förstår inte..
idag ska jag lyssna på försvarsminister tolgfors. Det är kul att få gå på universitetet ibland, speciellt när man får möta viktiga människor och känna sig mer än vuxen ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0