ett plättlägg rikare gör en magnus gladare!

pensionären i mig kommer fram allt mer och snart är det oundvikligt att undanhålla min egentliga ålder på 74. Att jag fortfarande låtsas att jag är 21 går väl an ett tag till förmodar jag, men säg inget egentligen.

Hur som helst, om inte jag hade vart jag hade det inte vart lika roligt, så därför så kommer jag inte skämmas över det faktum att jag idag köpte mig ett plättlägg. 50 spänn på solareturen gjorde att valet var givet. Men om man tänker såhär att ett pättlägg är något som är en del av det svenska kulturarvet och jag är stolt över att få föra den delen vidare, i studentkretsar.

Kommentarer
Postat av: Minna

nu blir det plättfest!!!

2010-05-26 @ 11:43:28
URL: http://detarbaralitesaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0