fest hos mig, nej det var fest hos hansson!

jisses vad jag lyckades att överaska hansson igår. att fylla år är en stor sak så när jag sa att jag skulle vara i karlstad istället för hemma förstod jag att det skulle bli besvikna miner. Men jajg tänkte att va fan, jag beställer biljetter hem så jag kan överaska hansson, vilket jag gjorde och det blev många glada miner.

Skratt, musik, whisky, cola och glada vänner gjorde att kvällen blev hur bra som helst och hem cyklade jag sådär halv tre..  vilket man får lida för idag, men vi har passerat mellerud och än har jag inte spytt så mina förhoppningar är höga av att klara dagen utan bakfylla. nästa fest med hansson blir när man är hemma igen, och ja, då blir det en stor fest, det kan jag lova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0