nej, det är inte okej.

israel har gått för långt. Nu måste man faktiskt sätta ner foten, agera och göra det som är rätt. Det är inte rätt att låtsas som om ingenting. Det är inte okej att se människor svälta och bli av med sina rättigheter och sin frihet, det är inte acceptabelt att stänga in människor eller exkludera människor och det är absolut fel att gå till motattack på internationellt vatten och mörda frivilliga medmänniskor. Den israeliska staten kan inte gång på gång göra som de vill och undslippa reprimander. USA kan inte hålla denna staten bakom ryggen längre, det har gått för långt.



Jag vill se en demokratisk, hållbar och fredlig lösning nu. Jag vill agera! Och idag gjorde jag det lilla jag kunde genom att medverka vid manifestationen på stora torget.

Kommentarer
Postat av: Nicolaytina

Great site and interesting informations. THX!

2011-10-17 @ 11:32:44
URL: http://nicolaytina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0