politiker eller präst.. ja jag har ju uppenbarligen valt rätt

idag så höll jag mitt sista tal på retoriken och jag tycker lite sådär övermodigt att jag nailade det som fan. Jag tyckte själv att det var riktigt bra. Och publiken tyckte det samma. Man blir varm i hjärtat av all denna respons och det är så fantastiskt underbart att ha en kurs där utvecklingen är såpass tydlig hos alla. Jag tycker det är hur bra som helst att se oss allihopa utvecklas progressivt och i att tala, det är ju fantastiskt bra. I alla de sammanhang som finns.



Politikerbanan verkar allt klart tydligare och jag går och lägger mig med en större dis självförtroende än jag hade när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0