så var det med det..

jobbet i sommar sket sig, vad ska man göra när kiosken köps upp? Men det är surt, jag kan jobba en vecka, och det är åtminstånde några tusenlappar.. Sen får man se det till vad det gör. Ville jag jobba i sommar? nej det ville jag egentligen inte. Nu har jag tid till att resa och kanske även ta en språkresa eller sådär ett par veckor. Barcelona eller Nice låter faktiskt inte helt fel. men jag behöver pengar, för jag kan inte leva på mamma och pappa hela sommaren liksom, dessutom har jag 7000 att lägga på två hyror. Men någonstans är jag ändå lättad. På ett mycket konstigt sätt. Paniken den kommer strax.

Någon som har ett sommarjobb över eller är väldigt rik och vill ta hand om mig en sommar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-12 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0