detta med fest...

jag hade ju bestämt mig för att detta skulle bli en lugn och skön vecka. Vilket det också har varit, i onsdags var det guinnesdrickande på bunkern och det var härligt. Sitta och dricka lite bärs och snacka om livet liksom. Och igår var meningen att gå på bio (vilket också gjordes) och jag rekomenderar filmen starkt. Traielrn gör de inte rättvisa

Men efter filmen, då spårade det ur. Med nån likör och lite fanta och en sjuhelsikes fest på campus blev kvällen en succé. men inte fan var den lugn. Men en eloge till mig i alla fall. Jag lyckades där i dimman, fixa min kedja som hoppade uunder nollningen och kunde nöjd och glad cykla hem till rud, mitt i natten, efter en.. minst sagt.. trevlig kväll!

Äsch, lugn, det kan man vara när man är gammal. Studentlivet börjar man liksom greppa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0