en helg, en fantastisk helg i karlstad

Så har det återigen blivit måndag, dessa måndagar. Jag kan knappt förstå hur det kommer sig att tiden går så fort. Men det gör den, och nu är vi inne i oktober, snart november, snart december och 2010 är slut. Men innan jag fortsätter i all oändlighet, eller tills jag dör så kan vi fokusera på nuet en stund till.

Helgen bestod i att jag spontantvingade mamma att komma och hälsa på, vilket hon också gjorde. Så lördagen bestod i mestadels av att gå runt i karlstad och dricka öl. Vilket aldrig är fel. Lördagskvällen bestod av god mat, lagad av undertecknad och sen bar det av till inflyttningsfest. Mamma lämnade jag hemma med katten och hon var så nöjd så över detta.

så här snygga var vi i lördags

Man kan väl säga att helgen blev som de flesta andra helger här i Karlstad. Den blev fantastisk. Och det kan man i mångt och mycket tacka vänner och familj för, alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0