sabes que.. no siento muy bien

väggen börja närma sig. Det känner jag nu. och hösten gör mig alltid på sämre humör.
Egentligen är det inte så mycket, egentligen så är det ganska lätt men när det är organiseringsstrukturen som saknas, så kvittar det lite hur lite eller mycket det är som inte funkar. Allt blir bara fel.

Jag behöver en ordentlig pepp, även om jag vet att det inte kommer hjälpa. Ah, jag är trött.  Trött på det mesta, trött på vel i synnerhet och känslan av att vara i ett känslomässigt limbo. Den är ganska jobbig den. Men vad fan ska man göra då, man kan inte bara skita i allt heller.

Jag svamlar, det brukar jag göra. Och jag är less på mig själv. Idag så skulle jag ner och äta sushi med några vänner och bara ha det trevligt. Men sushin blev till pizza och jag handlade mat istället. Vad är det för skitstil liksom? Nej jag blir arg på mig själv. Och trött, återigen. För svårt att koppla bort, ta det lungt och andas in och ut. Sluta fundera och Go With The Flow, det är inte jag.

Men, om det kunde så skulle jag må så jävla mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0